Search

TELEATENCIÓ DOMICILIÀRIA

Què és el Servei de Teleatenció Domiciliària – TAD?

El servei de Teleatenció Domiciliària (TAD) és un servei que permet a una persona poder activar una alerta en cas d’accident o dificultat, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.

 

Només prement el botó d’un penjoll, l’usuari/a podrà connectar des de qualsevol lloc del seu domicili amb una persona que li donarà una resposta personalitzada fins a la resolució de la seva dificultat.

 

L’objectiu del Servei TAD és que els usuaris se sentin segurs, sense renunciar a viure a casa seva i en el seu medi habitual, promovent així, les relacions personals i veïnals; així com donar suport a les famílies que tenen al seu càrrec una persona gran, un malalt crònic, una persona en rehabilitació, etc.

 

Adreçat a persones grans que viuen soles o passen hores soles, malaltes o convalescents en un període de recuperació o rehabilitació, dones amb un embaràs complicat… que volen sentir-se segures i acompanyades a casa seva per continuar sent autònomes i independents.

 

Per informació complementària truqueu al 808 225.

Si estàs interessat en el nostre servei de Teleatenció Domiciliària (TAD) , deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu el més ràpidament posible o truca’ns (+376) 808 225

Utilitzem aquestes dades exclusivament per atendre la teva petició de contacte. No compartim aquestes dades amb tercers, i en la nostra política de privacitat trobaràs informació addicional sobre aquest tractament, i sobre la manera d'exercir els teus drets d'accés, rectificació i supressió, entre altres. En prémer el botó "Enviar" declares haver llegit i acceptar els termes i condicions de l’avís legal.